رضاییان: باید نیوزیلند را می‌بردیم/گل‌های عجیبی خوردیم!

بازیکن تیم ملی ایران از حق یوزها برای کسب سه امتیاز بازی امروز با نیوزیلند گفت و اظهارداشت: گل های عجیبی خوردیم اما باید برنده می شدیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی ایران و نیوزیلند، ضمن قدردانی از تلاش هم‌تیمی‌های خود تأکید کرد تیم ملی با وجود نتیجه رقم خورده، همچنان با انگیزه و قدرت به مسیر خود در جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه خواهد داد.

رضاییان در پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم اما متأسفانه روی یک گل غافلگیرکننده عقب افتادیم. با این حال توانستیم خیلی خوب به جریان مسابقه برگردیم و موقعیت‌های متعددی برای گلزنی ایجاد کنیم که از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: به نظرم گل‌هایی که دریافت کردیم تا حد زیادی عجیب بود. با این وجود بازیکنان تیم ملی تا آخرین لحظه جنگیدند و برای کسب نتیجه تلاش کردند. معتقدم در مجموع شایسته کسب پیروزی در این مسابقه بودیم اما فوتبال گاهی برخلاف روند بازی رقم می‌خورد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در ادامه با تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌های خود گفت: از تمام بازیکنان تیم تشکر می‌کنم. همه نفرات با تمام توان و وجود خود برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند و هیچ بازیکنی کم نگذاشت. این روحیه و همدلی سرمایه ارزشمند تیم ملی در ادامه مسابقات خواهد بود.

وی درباره حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه نیز خاطرنشان کرد: از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و تیم ملی را تشویق کردند قدردانی می‌کنم. فکر می‌کنم آنها از نمایش و تلاش بازیکنان راضی بودند، چون تیم ملی فوتبال هجومی و باکیفیتی ارائه داد و تا پایان برای رسیدن به نتیجه جنگید.

رضاییان در پایان با اشاره به شرایط جدول گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: بلژیک و مصر نیز در دیگر دیدار گروه به تساوی رسیدند و هنوز همه چیز در اختیار خودمان است. چیزی از ارزش‌های تیم ملی ایران کم نمی‌شود و با تمرکز و انگیزه بیشتر به مسیرمان ادامه خواهیم داد. هدف ما همچنان موفقیت در جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران است.

۲۵۸ ۲۵۸

کد مطلب 2233957

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • اسی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    38 7
    جمع کنیدخودتون این تیم پدربزرگارو، شانس آوردین 4تانخوردین، بااین بازی تکلیف بازی مصروبلژیک مشخص شد.. هردوتاش بازنده.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    19 4
    عجیب نیست دروازه بان ندارید
  • علیرضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    24 5
    جناب رضاییان اجازه بده دیگران نظر بدن افتضاح بودین خوبه نباختین....
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      1 0
      تاکتیک مربی محترم تیم ملی: در دهه 80: سانتر از جناحین. دهه 90: سانتر از جناحین. دهه 1400: سانتر از جناحین. دهه 1450: سانتر از جناحین. دهه 1550: سانتر از جناحین.
  • وحید IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    23 5
    انتظار می رفت با یه امتیاز از جام جهانی خداحافظی کنید ,
  • عمران IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    27 4
    تا روزی که با پول و پارتی بازیکن می‌شید همیشه بازنده اید؛ همه‌چیز پول نیست
  • شهاب IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    32 6
    آقای رضاییان به نظرت چرا گل‌های عجیبی خوردی؟ به آه ا عتقاد داری
  • ناشناس IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 31
    خوب بازی کردین داداش رامین دمتون گرم ولی باید حداقل ۳ گل میزدین ولی فدا سرتون بازی بعد جبران میکنید❤️
  • ab IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    22 0
    تیم یک مشکل دارد که زحمات همه بچه ها رو ضایع میکنه حضور شجاع و بیرانوند ولاغیر / بابا تاکی باید شجاع با احساسات ۹۰میلیون بازی کنه این آقا به کجا وصله
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    9 21
    به امید بازیهای بهتر 👍🇮🇷
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 18
    به امید صعود 🇮🇷
  • روح IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    تیم تو کار هجومی خوب هست اما تو کار دفاعی مخصوصا وقتی توپ رو وسط زمین از دست میدن و یا ضد حمله میخورن خراب میکنن. به نظرم باید میانه زمین رو سفت بچسبیم که اینجوری شیرازه تیم از هم نپاشه . تو بازی های بعدی هواسمون باشه میتونیم بریم مرحله بعد. البته شرایط تیم بخاطر مسائل میزبان اصلا خوب نیست
  • DE ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    شب دراز و قلندر بیدار .. باش تا باخت های آینده ..
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    گل های خوبی خوردید