پزشکیان به خبرنگار صداوسیما که می‌گفت اگر بلد نیستید بدید ما اداره کنیم: خب بیایید اداره کنید/ به جلیلی گفتم که من پیشنهاد نمی‌خواهم، اجرا می‌خواهم

رییس جمهور گفت: اولویت من معیشت و زندگی مردم است. به آقای جلیلی هم گفتیم، آقای جلیلی می‌گوید من پیشنهاد می‌دهم، من پیشنهاد نمی‌خواهم من اجرا می‌خواهم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رییس دولت چهاردهم در جمع مدیران صداوسیما در جواب خبرنگار صداوسیما که گفته بود،  اگر بلد نیستید بدید ما اداره کنیم گفت: خب بیایید اداره کنید.

بنابر روایت باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور گفت: اولویت من معیشت و زندگی مردم است. به آقای جلیلی هم گفتیم، آقای جلیلی می‌گوید من پیشنهاد می‌دهم، من پیشنهاد نمی‌خواهم من اجرا می‌خواهم.

۲۹۲۱۸

کد مطلب 2224370

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • مهدی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    64 31
    همین اداره مملکت و اقتصاد در دست شما است برای هفت پشیمان بس است
  • توحید IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    صدا سیما بزرگ ترین مانع در برابر تصمیمات و کارایی دولت
  • حسین IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    82 23
    آقای پزشکیان شما که دارید اجراء میکنید...حرف از معیشت مردم میزنید ...کؤووووووووو. این همه گرانی سرسام آورچه کار میکنید فقط حرف حرف حرف بس است آقا ....مشتی....کبلایی
  • وطن پرست IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    61 32
    خوب پیشنهاد خوب باشد شما که قوه اجرا هستید اجرا کنید دیگه این که جای بحث نیست کمک که نباید فیزیکی باشه کمک فکری بهترین کمک است. راهکار دادن مهم است
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
      1 0
      من به شما پیشنهاد میکنم در شمال تهران یک منزل ویلایی بخرید آیا میتوانید؟
  • احمدرضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    62 12
    سلام به نظر من افراط و افراطگرایی کشور را به لبه سقوط می‌کشاند همانگونه که خداوند در قرآن فرموده نه افراط نه تفریط
  • سحر IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    مگه باند وحزب تو اجازه میدن جلیلی بیاد ؟ هنوز دست از حرف مفت زدن برنداشتی
  • م ر IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    75 65
    آفرین به پزشکیان جلیلی فقط بلده حرف بزنه در عمل خراب نکنه بهتره
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
      0 2
      خب عقب مونده پزشکیان که نه بلده حرف بزنه و نه عمل کنه....
  • مجید IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    25 16
    پیشنهاد خوبی است وانشالله موفق شود . موفقیت تبلیغی برای ریاست جمهوری است
  • امیر IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    2 0
    جلیلی فقط یک فرد خود شیفته است وبس ایران را از جلیلی ها نجات دهید که از صهیونیست هم بدتر اینها هستند میدانم نظر من را نمی گذارید اما حرف دل ایران دوستان را زدم
  • میلاد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    اقا نمیدونم چطور هنوز انتظار دارین این کشور گل و بلبل باشه یا تورم زیاد نشه .مگه میشه کشوری با این همه تحریم تورمش بالا نره هر روز .یه ادم منطقی نیست واقعیتو ببینه ما بیست سال بیشتره تحریمیم چند ساله که دارن تمام روزنهای صادرات و واردات رو می‌بندند الان دیگه بنادر ما تعطیلن یه تنگه هرمز رو بستیم کل جهان تورمش رفته بالا
  • یک نفر IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    مقصر گرانی همین جلیلی وباندش وتندروها وافراطیون هستند که خودشان به قدرت وپست وثروت برسند وبه دروغ دولت را مقصر می دانند
  • ابراهیم خلیلی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    بادرود از هیچکدام خیری ندیدیم همه تان امتحان شده هستید ومردود مردودید.