رایگان کردن مترو تهران یعنی دود شدن 7000میلیاردتومان درآمد شهرداری

بنابر اعلام مسئولین شرکت بهره‌برداری مترو تهران به‌طور میانگین در سال گذشته ماهیانه ۵۰ میلیون سفر از طریق قطارهای مترو در تهران انجام شده و به این ترتیب در سال۱۴۰۴ مجموعاً حدود ۶۰۰ میلیون سفر شهری از طریق شبکه مترو تهران با موفقیت اتفاق افتاده است.

کد مطلب 2218791

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 0
    فک کنین اختلاس شده رفت به باد هوا
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    3 0
    نویسنده اطلاعات دلسوز مردم هست یا دلسوز صندوق شهرداری؟ درامد شهرداری اونقدر بالا هست که درآمد بلیت فروشی مترو و اتوبوس توش هیچی نیست. نویسنده یقیناً خودش اهل مترو و اتوبوس نیست که نمی‌فهمه هفته ای ۴۰۰ تومن هزینه مترو دادن چه فشاری میاره به یه آدم با حداقل درآمد
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    دلتون برای شهرداری نسوزه،نگاهی به نرخ افزایش عوارض شهری بندازید،مختون سوت می‌کشه.چندین برابرشو درمیارن،بعدش هم دلشون برای مردم ومحیط زیست نسوخته،سودای دوره بعدی شورا و شهرداری در سردارند.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    نه تنها تهران بلکه همه کلان شهر ها و شهر های بزرگ بخاطر ضعف مدیریت همین شهرداری ها پهن و گسترده شدن دربیشتر جاهای شهر ها مردم کمترین میزان دسترسی به خدمات، امکانات رفاهی بهداشتی و یا تفریحی دارند و دسترسی به امکانات و خدمات مختلف بخاطر این گستردگی بیش از حد شهر ها که دلیل اصلیش فروش شهر ها توسط شهرداری ها برای پر کردن جیب خود شهرداری بوده باعث هزینه های جانبی برای مردم شده حالا شما انتظار داری ضعف مدیریت شهرداری ها و خدماتی که وظیفه شهرداری و اداره های دولتی هست رو مردم از جیب خودشون بدن در تمام این سال ها هم این هزینه به صورت باجگیری از مردم گرفته شده نه تنها مترو بلکه اتوبوس رانی در تمام شهر ها باید مجانی باشه...
  • امید IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    قکر کنم به این نتیجه رسیدن حالا که نمیتونیم جلوی دزدی و اختلاس رو تو شهرداری بگیریم از درآمدهاش کم کنیم شاید آمار دزدی کم بشه. در واقع با خالی کردن خزانه چیزی برای دزدی باقی نمونه. نویسنده این متنم فکر کنم یا با دزدهاست یا پول گرفته برای دزدها مدیحه سرایی کنه. نوسازی ناوگان؟ خسارت شدید به خدمات به شهروندان؟ اختلال در امورات 12 میلیون؟ به نظرم خبرآنلاین هر متن بی سر و تهی رو منتشر نکنه. مگه اینکه ...
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    2 0
    شهرداری با افزایش عوارض نوسازی ،عوارض خودرو ،،،،،، جبران کرده
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    خسته شدیم حرکات نمایشی و حزبی که فقط خسارت ایجاد میکند
  • سیدضیاء IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    1 0
    با سلام وعرض ادب این حرفها و ژست های شورای شهر وشهرداری فقط برای رای جمع کردن است، در زمان آقای قلی ها بعنوان مدیر عامل مترو تعداد ۱۳ هزار نفر نیروی غیر متخصص و کار نابلد وفنی وارد مترو تهران شدندکه ماهیانه حقوق مجموعه فعلی برای تعداد پرسنل عریض وطویل آن صدها میلیارد تومان است ، این بدون هزینه های تعمییر ونگهداری و بازسازی و قطارها وخطوط وسیستم های راهبری و هزینه های جاری وفنی وعمرانی است. از شخص آقای چمران و سروری که سالها بر صندلی شورا سنجاق شده اند و ول کنه این جایگاه های تخصصی نیستند این شعارها غیر از یک حرکت پوپولیستی و دروغگویی مانند بزرگترشان احمدی نژاد احمق نمیباشد. لطفا" شما به عنوان یک رسانه مستقل و کاربلد ، این موضوعات مهم را کار کارشناسی ودقیق انجام دهید..